Tavo siuntų partneris DPD? Laikas atnaujinti paštomatų sąrašą
Spalio pabaigoje-lapkričio pradžioje, dauguma mūsų klientų gavo informacinį el. laišką iš DPD, dėl paštomatų sąrašo atnaujinimo. Jei ir tavo siuntų partneris DPD, kviečiame susipažinti su informacija žemiau.
Nepaprastai svarbu nuolat atnaujinti paštomatų sąrašą savo elektroninėje parduotuvėje. Tai ne tik pagerins jūsų klientų patirtį, bet ir išvengsite potencialių problemų, kurios gali kilti, jeigu šis sąrašas nėra atnaujinamas. Štai keletas pagrindinių priežasčių, kodėl tai yra tokia svarbi procedūra ir kas gali nutikti, jei sąrašas neatnaujinamas:
- Negalėsite pasiekti naujausių paštomatų,
- Tam tikrais atvejais negalėsite generuoti siuntos etiketės,
- Siunta gali būti pristatyta į klaidingą paštomatą arba nepristatyta iš viso.
Rekomendacija: jeigu sąrašas naujinamas rankiniu būdu, reikėtų tai atlikti kasdien.
Kaip atnaujinti DPD paštomatų sąrašą skirtinguose el. komercijos moduliuose?
- „Opencart“ ir „Shopify“ – paštomatų sąrašas atnaujinamas automatiškai. Kilus klausimams, kreipkitės tiesiogiai į tiekėją arba savo IT komandą.
- „Woocomerce“, „Prestashop“, „Magento“ ir kiti el. komercijos moduliai – peržiūrėkite instrukcijas, kaip atnaujinti sąrašą čia arba kreipkitės į savo IT komandą.
- Jeigu naudojate ESIUNTA API, sąsaja turi būti specialiai sukonfigūruota.
Norint užtikrinti sklandų ir efektyvų pristatymo procesą, būtina nuolat atnaujinti paštomatų sąrašą ir pasirinkti patikimą siuntų partnerį. Jeigu mąstote pasirašyti sutartį su UAB DPD LIETUVA, įmonė turi specialų pasiūlymą naujiems verslams:
NUOLAIDOS KODAS SPECIALUS20.
Su šiuo kodu pradėjusiems prekybą internetu ir sudarius naują sutartį taikoma -20 % nuolaidą siuntų pristatymo paslaugoms.
APIE UAB „DPD Lietuva“
- Lietuvoje lyderiaujanti siuntų pristatymo bendrovė;
- Pristatymo galimybė net į 32 Europos šalis;
- 20 metų siuntų pristatymo patirtis;
- Patrauklūs kainų pasiūlymai;
- Jūs ir jūsų klientas žinosite planuojamą siuntos pristatymo datą ir laiką.