GOOGLE ANALYTICS
Jei turite svetainę, turėtumėte naudoti „𝗚𝗼𝗼𝗴𝗹𝗲 𝗔𝗻𝗮𝗹𝘆𝘁𝗶𝗰𝘀“.
„Google Analytics“ yra žiniatinklio analizės paslauga, teikianti statistiką ir pagrindinius analizės įrankius optimizavimo paieškos sistemoms (SEO) ir rinkodaros tikslais.
„Google Analytics” gali generuoti tinkinamas ataskaitas, skirtas stebėti ir vizualizuoti duomenis tokius kaip
- vartotojų skaičius ir demografija – Kiek ir kokių žmonių aplankė svetainę?
- klientų elgsena – Kaip vartotojas pateko į interneto svetainę?
- atmetimo rodikliai;
- vidutinė seanso trukmė – Kaip ilgai lankėsi konkrečiame puslapyje arba visoje svetainėje?
- seansai pagal kanalą;
- puslapio peržiūros – Kokias nuorodas spaudė ir kada paliko interneto svetainę?
- įgyvendinami tikslai – pvz. Kiek uždirbote?
- ir kt.
Organizacijos šio įrankio pagalba gali nustatyti svarbiausius vartotojų srauto šaltinius, įvertinti jų rinkodaros veiklos ir kampanijų sėkmę, stebėti tikslų įgyvendinimą, atrasti vartotojų įsitraukimo modelius ir tendencijas, ir gauti kitos informacijos apie svetainės lankytojus.
Manome, kad kiekvienoje svetainėje Google Analytics turi būti įdiegtas, nes tai naudinga ir svarbi priemonė kiekvienam svetainės savininkui, naudojama siekiant tobulinti rinkodaros kampanijas, pritraukti svetainės lankytojų srautą ir geriau išlaikyti lankytojus.