AMP
NORIME JUS SUPAŽINDINTI SU 𝗔𝗠𝗣.
Dauguma suklūsta išgirdę santrumpą “AMP”, tuo tarpu kiti jaučia stresą dėl naujovių gausos ir tiesiog numoja ranka net neįsigilinę, kokią išties didelę NAUDĄ tai teikia. Pabandysime glaustai ir labai paprastai paaiškinti kas tai, ir kuo tai naudinga jūsų svetainei.
Pasaulyje jau kuris laikas naudojimasis internetu mobiliaisiais įrenginiais pranoko “desktop” tipo įrenginius, „Google“ dar 2016 m. vasario mėn. pristatė „Accelerated Mobile Pages“ (AMP) atvirojo kodo sistemą, kuri suteikia tikslų kelią optimizuoti mobiliesiems tinklapiams. AMP puslapiai įkeliami akimirksniu, nes „Google” nesiunčia užklausų į jūsų serverį, o AMP puslapius saugo savo talpykloje. AMP formatas riboja HTML / CSS ir „JavaScript“, kad būtų galima greičiau pateikti tinklalapius mobiliesiems.
DĖMESIO: „Google“ paieškoje puslapiai, kuriuose įgalinta AMP, dažnai bus rodomi virš įprastų rezultatų, jie yra iškeliami net virš mokamų skelbimų. Tai neabejotinai didžiulė galimybė pralenkti visus konkurentus, kurie dar nenaudoja AMP.
Tikėtina, kad jūs jau lankėtės AMP puslapyje, bet to net nesupratote. Vienintelis dalykas, kurį galbūt pastebėjote ir mintyse nusistebėjote, kad spustelėjus puslapis užsikrovė akimirksniu. Įėjus į vidų, adreso laukelyje buvo matoma GOOGLE suformuota nuoroda (ne naršomos svetainės).
KELETAS SVARBIŲ FAKTŲ
- Nuo AMP paleidimo per dvejus metus 25 milijonai svetainių paskelbė daugiau nei 4 milijardus AMP tipo puslapių.
- Akivaizdžiausias privalumas: AMP daro svetainės mobilią versiją greitesnę. Tai reiškia daug geresnę naudotojų patirtį ir daug mažesnį atmetimo rodiklį. Taigi daugiau pardavimų, didesnis klientų pasitenkinimas ir geresni reitingai.
- Vidutinis AMP puslapių įkėlimo laikas iš „Google“ paieškos yra mažesnis nei pusė sekundės (o tai yra 4 kartus greičiau nei įkeliamas vidutinis standartinis HTML puslapis) o tai reiškia, kad kai naudotojas patenka į AMP puslapį, jis akimirksniu gauna tai, ko ieškojo. Kadangi puslapis įkeliamas akimirksniu, svetainės lankytojai ilgiau sąveikauja su puslapiu ir yra atviresni norint sužinoti apie jūsų pasiūlymą.
- Naudotojai į AMP puslapius įsitraukia 35 % daugiau nei į standartinius tinklalapius mobiliesiems.
- Tyrimai rodo, kad dėl AMP svetainės srautas padidėja 10 %, o puslapyje praleidžiamas laikas 2 kartus prailgėja.
- El. prekybos svetainėse, kuriose naudojamas AMP, pardavimas ir konversijų skaičius padidėja 20 %, palyginti su ne AMP puslapiais.
- „Google“ teikia pirmenybę AMP puslapiams. Taip pat algoritmas atsižvelgia į puslapio greitį ir mobiliųjų įrenginių reagavimą. Kuo greičiau jūsų puslapis įkeliamas mobiliajame įrenginyje, tuo aukštesnis jo reitingas paieškos sistemos rezultatų puslapiuose. Ko pasekoje jūsų SEO rezultatai gerėja.
REZIUMUOJANT:
„Shopify“ bei „WordPress” platformose AMP jau išbandėme mes ir keletas mūsų klientų. Rezultatai išties pranoko lūkesčius. Jei ir jūs norite suteikti naudotojams greitą ir optimizuotą mobiliojo ryšio patirtį, padidinti savo matomumą „Google“ paieškos rezultatuose, tikrai turėtumėte apsvarstyti galimybę įtraukti AMP funkcijas į savo svetainę.